søndag den 2. marts 2014

Moab


Der er ikke sket det store siden sidst, selvom der er gået en måned.
Vi har været i Moab, jeg har fået en date til Promenade og vi har haft besøg af en dansk udvekslingsstudent.

Der går en italiensk udvekslingsstudent på min skole, han hedder Antonio og han er super sød. Hans værtsfamilie havde for to år siden, en dansk udvekslingsstudent boende. I uge 7 kom han på besøg, og det var dejligt jeg fik muligheden for at møde ham. Begge vores familier havde middag sammen og det var super hyggeligt. Han havde taget nogle ting med fra min familie, da vi bor tæt på hinanden i Danmark.

Vi startede det nye semester efter jul, så tre af mine klasser er ændret. 
Klasser der er ændret - *

P1. Physical Education (Idræt) *
P2. Math II (Matematik
)
P3.
ESL (English second language
) (Her laver jeg bare lektier eller læser)
P4.
Language Arts (Engelsk)

W5. French (Fransk)
W6. Seminary (Religion) *
W7. U.S. History (
Amerikansk historie
)
W8. Sociology (
Sociologi) *

I denne uge har skolens musical været i gang, jeg så det i mandags og skal se det igen på mandag. De opfører High School Musical, og det er super godt.
Ellers er track startet, hvilket jeg har set meget frem til. Der er mange på holdet og jeg ser frem til at komme længere ind i sæsonen. Jeg håber på det bliver godt, men det er jeg sikker på det nok gør. 

 
 
Sådan spurgte jeg Antonio til Promenade, hvilket er en dans som kun juniorerne opfører til Prom.
Jeg har dog ikke en date til Prom endnu, men jeg håber på at blive spurgt snart.

Sådan svarede Antonio mig, og han sagde ja.

Min drømme kjole til Prom! Den koster $450, så den bliver nok ikke min.

High School Musical

En morgen vågnede jeg op til denne søde note fra Kati.
 
 
 

Her er en lille video, fra da vi var på den vildeste cykeltur, jeg nogensinde har været på. Det hedder Slick Rock. Det er sindssygt stejlt, men vi havde det super sjovt. 


En "lille" skulptur i Arches National Park

- Delicate Arch
                                                                        Super smukt

Smuk udsigt ved Delicate Arch.

Panorama billede ved Delicate Arch.

- Fiery Furnace
Her vandrede vi i 5-6 timer. De lukker kun 50 personer ind om dagen, og det var uden tvivl den bedste vandretur vi har været på. Det var så smukt og helt sikkert et sted jeg vil tilbage til.
Vi farede også vild et par gange, da der er ikke er nogen sti man går på, du finder selv vejen igennem. Dette var mit yndlingssted!

Fiery Furnace

Fiery Furnace

Fiery Furnace



- Landscape Arch


- Dead Horse Point.
                              Her var den smukkeste udsigt. Et af mine yndlingssteder vi var.

Dead Horse Point


Dead Horse Point


Dead Horse Point


                                                             Dead Horse Point
                                                          - The Colorado River



   
                                                              Dead Horse Point
                                                            - The Colorado River

                                                               Dead Horse Point


Dead Horse Point

                                                              Dead Horse Point


                                                             Dead Horse Point.


Udsigt over Canyonlands.
 

- On top of the World.
                                                       Smuk udsigt over Canyonlands.

Smuk udsigt

Elsker dette billede!

Mig ved "Double Arches."

Smuk udsigt fra Arches National Park



Nogle af buerne (Arches) i Fiery Furnice
 
Moab var uden tvivl, den bedste tur vi har været på. Det er et af de smukkeste steder jeg har været og vi havde det alt i alt bare sjovt og fik oplevet en masse.
Det er så uvirkeligt at jeg har været her over 6 måneder. Der er desværre kun 3 måneder tilbage! Det bliver svært, at skulle sige farvel til alle, men jeg glæder mig dog til, at se alle derhjemme.
- Simone




Ingen kommentarer:

Send en kommentar