søndag den 28. juli 2013

Visum og familietid

Jeg er kommet hjem efter en fantastisk uge i Nordjylland med familien og min bedste veninde, Rikke. Vi boede i et dejligt sommerhus, tæt på havet og med en dejlig stor have. Vi har slappet af, spillet spil, været i Aalborg, Fårup sommerland og i Skagen. Dagen vi skulle hjem, havde Rikke fødselsdag. Da klokken slog præcis 00:00, fik hun sin første gave. Jeg havde lavet et billede med billeder af os og søde små citater. Jeg synes hun skulle have noget mere personligt, når vi ikke ser hinanden i 10 måneder :(

D. 22. juli, var jeg i Parken og se Robbie Williams "Take the crown", det var et fantastisk sceneshow og musikken var også super god! Som opvarmer var Olly Murs, som også gjorde det fantastisk!!

Jeg har været på ambassaden til visum interview. Det foregik meget stille og roligt. Man trak et nummer og blev ellers kaldt op tre gange. Først skulle man aflevere sine papirer, derefter have taget fingeraftryk og til sidst blev man spurgt om, hvor man skal hen, og det var det.
To dage efter tjekkede mit visum ind med posten.

I dag har jeg været i Liseleje og i Hundested med mine forældre. Vi har spillet minigolf og spist lækkert mad på havnen. Jeg har tilbragt meget tid med mine forældre det sidste stykke tid, hvilket jeg har nydt godt af. For jeg kommer til at savne dem utroligt meget! Vi har det rigtig hyggeligt og nyder hinandens selvskab.

Der er kun 18 dage til jeg skal afsted, jeg rejser d. 15. august. Jeg glæder mig sindssygt meget! Jeg mangler bare min flybillet og at pakke, og så er jeg ellers klar :D


- Simone



                                                                                
                                                        Skagen - Grenen



                                                          Rikke og mig
                                                                       


Robbie Williams - Take the crown










Ingen kommentarer:

Send en kommentar