fredag den 2. august 2013

Flybilletter

I går fik jeg endelig mine flybilletter. Explorius skrev at man ca. får sin indenrigsbillet 2-3 uger før afrejse, jeg var derfor gået hen og blevet ret utålmodig, da der i går var præcis 2 uger til afgang. Jeg havde sovet hos en veninde, men da jeg vågnede om morgenen, havde jeg fået en besked fra min mor, hvori der stod, at jeg endelig havde fået min flybilletter! :D Billetten fra Danmark til New York får jeg ca. 3-4 dage før afrejse.
Min rejse plan ser sådan her ud, men har som sagt ikke fået disse billetter.

Date
Flight Number
Departure from CPH
Arrival in LHR
Flight Number
Departure from LHR
Arrival in JFK

Arrival
with HF
15 AUG
BA 815
14:05
15:00
BA 179
18:05
20:55

18 AUG


D. 18. august skal jeg videre til min værtsfamilie. Jeg skal flyve fra NY til Phoenix og fra Phoenix til Salt Lake City!

Afgang                                  Ankomst

NY - 06:45                            Phoenix, Arizona - 09:08

Phoenix - 13:40                     Salt Lake City - 16:12

Det vil tage omkring 7 timer at flyve, udover det er der jo mellemlandingerne og pauserne.
Når jeg ankommer vil min værtsfamilie være der og måske min kontaktperson Janna.

13 dage tilbage!

- Simone



Ingen kommentarer:

Send en kommentar