mandag den 26. august 2013

Finally here!

Jeg har nu været i Tooele i 8 dage og jeg holder virkelig af, at være her. Alle er så søde og venlige, så det er skønt. Jeg er begyndt i skole og til tennis. Jeg har mødt hele familien, oplevet en masse og haft det skønt.

Ankomst
Da jeg ankom, stod familien med skilte i ankomsthallen. De var alle glade og tog godt imod mig. Jeg ankom ca. 16.35, og var hjemme 17.15. Kl. 18.00 blev haven blev fyldt med venner og familie. Vi var omkring 40-50 mennesker, så jeg fik mødt det meste af familien. Det var super hyggeligt og alle var søde!

Skole
Næste dag blev jeg skrevet ind til skolen, hvor jeg bl.a. skulle vælge mine fag. Mit skema ser sådan ud:
Purple day:                                                                        
1st period - Photography
2nd period - Math 3 honors
3rd period - ESL *
4th period - English

White day:
5th period - French
6th period - Food and Nutrition
7th period - U.S. history
8th period - Team sports *

Mit skema er delt i Purple - og White days. Så i dag mandag havde jeg Purple day, og har derfor White day i morgen. ¨På onsdag har jeg igen purple day, osv.
- ESL = Hvor man kan få hjælp med bl.a. lektier.
- Team sports = Idræt, hvor vi træner til, at styrke os i vores sport.

Tennis
Jeg er startet til tennis. Jeg elsker at spille og holder meget af tennisholdet. Troede de var gode, men der blev jeg skuffet. Troede jeg ville lærer en del tennis, men det tror jeg ikke vil ske. Der er dog nogen få gode, som jeg spiller med, så det er godt. Jeg har træning alle dage efter skole, fra 15.15-17.15.
Jeg har min første kamp på torsdag, så det bliver spændende.
- I morgen skal vi på Café Rio at spise. Jeg tror det bliver hyggeligt, og der bliver mulighed for, at lære dem bedre at kende.

Amy er hjemme igen
Min ældste værtssøster Amy, har været i Tennessee at arbejde over sommeren. Hun var væk i 3 måneder, og dagen efter jeg ankom, skulle vi hente hende i lufthavnen. Hun er super sød! Hun starter sit sidste år på college i år. Før hun startede igen, boede hun hjemme, hvilket var super hyggeligt.
I går tog Logan og hende op til Logan, hvor de går på college, så ser dem først om to-tre uger.

Bear Lake
Fredag efter skole og tennis, kørte vi til Bear Lake, ca. en køretur på 3 timer. Vi boede i en lejlighed, som Kevins forældre havde lejet.
Min familie har deres egen båd, hvilket skulle i brug den dag. Vi tog ud med speedbåden, jeg elsker det! Jeg kneeboard'ede og tubede, det var så sjovt. Senere kom Logan, Eric og Shannon. Eric er min ældste værtsbror og Shannon er hans kone, som er gravid. Det var dejligt også at møde dem!
Vi tog hjem igen lørdag aften.
Alt i alt en skøn weekend!

- Simone

 

 
Ankomst!
Kati, Patti, Logan, mig, Kevin

 
Kneeboarding - Bear Lake

 
Tubing - Bear Lake


                                                                           Bear Lake





Ingen kommentarer:

Send en kommentar