onsdag den 7. august 2013

Soft Landing Camp i NY

Jeg tror ikke jeg før har fået fortalt, at jeg rejser med organisationen Explorius. Jeg har været yderst tilfreds med dem og jeg kan kun anbefale dem til kommende udvekslingsstudenter.

Explorius har en Soft Landing Camp med i deres program, der er uden nogle ekstra omkostninger. Den foregår i NY, hvor man er sammen med udvekslingsstudenter fra Sverige, Norge og Finland. Man er på sightseeing rundt i NY, snakker om det at være udvekslingsstudent og får lidt tid på egen hånd.
Dem der er taget afsted, siger det er er super fedt og at vi skal glæde os til det. Jeg glæder mig rigtig meget til at opleve NY og mødes med de andre udvekslingsstudenter. Jeg synes det er en god måde at starte sit ophold på. Man kan nå at vænne sig lidt til tidsforskellen, snakke med andre om det man snart går ind til og om sine forventninger. Samtidig tror jeg bare, man gerne vil videre til sin værtsfamilie og glæder sig til at møde dem.
Jeg er dog helt sikker på, at det bliver super fedt!

Vi er indtil videre fem der rejser fra Kastrup d. 15. så det er dejligt, at man ikke er helt alene :)

- Kun 8 dage tilbage! Det er vildt, at man nu kan sige "Jeg rejser i næste uge". Tiden er begyndt at gå lidt langsomt, men lige pludselig kommer dagen jo.

- Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar