fredag den 16. august 2013

NY

D. 15. august ankom jeg til NY! Her er så dejligt og smukt.

Fredag var vi rundt i NYC. Vi var på Manhattan, i Brooklyn, så Frihedsgudinden, Chinatown, Little Italy og var i Soho. Det var en lang, men spændende dag. I Soho fik vi tid på egen hånd, som blev brugt på shopping!
Da vi kom tilbage til hotellet, bestilte vi noget mad og slappede af på værelset. Jeg delte værelse med Cecilie, fra Danmark, hun er super sød og vi havde det sjovt. Cecilie og jeg var også meget sammen med Josephine, hun var på et andet værelse, men hun er også super sød.

I går, lørdag, så vi Central Park, Empire State, Rockefeller center, 5th avenue, Time Square og meget mere. Kl. 13:00 fik vi igen tid på egen hånd og jeg gik rundt med Cecilie og Josephine. Vi var i toppen af Rockefeller center, gik på Time Square, 5th avenue og nåede også at shoppe lidt.
Om aftenen skulle jeg pakke og ellers nå at sove lidt... Jeg sidder lige nu i JFK lufthavn, venter på flyet til Phoenix og derfra videre til Salt Lake City, hvor jeg vil møde min værtsfamilie! Jeg følges med Anders og Christian, fra Danmark, hele vejen til Uath.
Jeg stod op kl. 2:30 AM, da jeg skulle være i receptionen kl. 3:15 AM, så jeg har været tidligt oppe.
Jeg håber på, at få nået søvn i flyet.
Glæder mig til at møde min familie, men det er en mærkelig følelse, at vide man ser dem i dag.

Min computer er død for strøm og min oplader passer ikke i min adapter, så jeg skal lige finde ud af noget. Jeg har de fleste billeder på min computer, så de vil blive lagt ud, på et senere tidspunkt.

- Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar