mandag den 12. august 2013

Afskedsreception

I lørdags holdt jeg afskedsreception, for venner og familie. Vi var omkring 40 mennesker. Min mor og jeg havde bagt otte forskellige kager, ellers var der frugt og andre lækkerier. Jeg havde en super hyggelig dag! Folk var så søde at tage gaver med, hvilket jeg ellers ikke synes de behøvede, men det var sødt af dem alligevel og jeg er meget taknemmelig. Jeg fik bl.a. dollars, danske kroner og en masse slik! Jeg fik også nogle øreringe, en bog om danske byer og seværdigheder på engelsk og et Hoptimist kuffertmærke.
Så nu har jeg fået sagt farvel til venner og noget familie. Jeg mangler stadig at sige farvel til nogen af mine veninder og selvfølgelig mine forældre og søster.


 
Mit hoptimist kuffertmærke

 
Noget af det jeg bl.a. har fået :)
Jeg er meget taknemlig for det hele.

 
Øreringe og en tennisbold fra tennispigerne!
Der står alle vores navne - Sofia, Ida, Michala og Simone

 
Jeg modtager snart disse julekalendere med posten!
Jeg elsker julekalendere, så det er skønt med nogle flere og nye :) 
 



I morgen skal jeg til lægen, da min værtssøster fandt ud af man skal have en bestemt lægeattest for at komme til try-outs (Udtagelse til tennisholdet). Så den må vi lige få lavet... Ellers skal jeg sige farvel til mine veninder, øv øv :(
Og så skal jeg pakke! :D Min kuffert er endelig taget ned fra loftet, jeg har spurgt om det i lang tid, så jeg er virkelig glad. Det bliver spændende at se om alt kan være der, tror det bliver lidt problematisk, men vi får se.
Om aftenen skal jeg ud at spise med mine forældre og søster, hyggeligt! Derefter skal vi lige et smut forbi nogen venner og sige farvel.

Ellers har jeg kun onsdag tilbage. Der skal jeg slappe af og nyde den sidste tid i Danmark. Vi skal have julemad til aften, ja, lidt mærkeligt måske, men det må jeg jo tage på forskud ;)

I dag har jeg fået mine flybilletter fra Kastrup til NY! Vi er ni der skal afsted den dag, så det bliver hyggeligt. Vi lander 20:55 i NY, amerikansk tid.

3 dage tilbage! Jeg har stadig ikke forstået det, det er så urealistisk, men jeg glæder mig! Tror det bliver mere realistisk, når jeg i morgen begynder at pakke :)

- Simone



Ingen kommentarer:

Send en kommentar