onsdag den 14. august 2013

I morgen!

Så er det i morgen jeg forlader Danmark. Jeg glæder mig, men det er faktisk stadig ikke helt gået op for mig. Jeg tror først det går rigtigt op for mig i morgen, når jeg står i lufthavnen. Jeg har ventet på det i så lang tid, og pludselig er det bare rundt om hjørnet, meget urealistisk! Men det bliver så spændende!

I går gik dagen med at pakke. Det lykkedes i første forsøg at få plads til det hele. Der er endda blevet plads til vintertøj og støvler! Min kuffert vejer omkring 17 kg. og maks er omkring 20 kg. Min mor og jeg blev også nødt til, at købe en ny taske i går, da min håndbagage umuligt kunne være i en taske. Så nu har jeg min skoletaske og en computer agtig taske med.
I min skoletaske har jeg min tennisketcher med, da den ikke kunne være i min kuffert. Vi er gået hen og blevet lidt i tvivl om den må være i min håndbagage, da grebet stikker op af tasken og derfor er min håndbagage for stor. Men vi håber på det bedste.

Jeg har nu fået sagt farvel til mine veninder. Det var meget mærkeligt og urealistisk, men da jeg kom hjem, gik det op for mig, at jeg ikke skal se dem i 10 måneder. Kommer til at savne dem så meget! Heldigvis nåede vi at hygge lidt og nyde hinandens selvskab. De havde lavet en film, med billeder og videoer, med alt hvad vi har lavet af sjov, som jeg er rigtig glad for og sætter meget pris på!
 - De er de bedste piger!

Fik mig lige en overraskelse! Min bedste veninde, kom lige forbi, med det fineste smykke! En halskæde med et billede af os og vores citat indgraveret i "Forever and Always", det er så smukt og jeg holder utroligt meget af det. Det er noget jeg kan have med mig overalt, så det er perfekt!



 
Så er alt pakket

Det fineste smykke!
 

 
Det fineste smykke "Forever and Always"
 
 
 
 
- Simone
 
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar